Erti Sebuah Kehidupan

Assalamualaikum...
Hai sumer..pekabor??hope korang sehat yea...Alhamdulillah aku sehat..hmm cam besa la kan..tuk kali nie da la sket2 yg aku nk share ngan korang sumer..tok pengetahuan korang aku masih kat kg...Alhamdulillah sumer kat sini sehat...cuma berat aku dh makin bertambah..hehehe..takut aku..hehehentah la,x dapat nk diet lg..msti rmai tegur aku time g konvo nnti..huhuhuh..biarlah..hahahaha...
insyaALLAH by 15th nie aku g kL..stlekan bbrpa bnda yg x stle lg termasuk ke British High Comm tuk stlekan visa aku..korang doakan la erk agar sumer nie cpt stle insyaALLAH...
k tuk korang aku upload pic keindahan kg aku..nie tuk korang jer tau...hehehe..
cantek kan???
view waktu pg kt my hometown... Subhanallah.. sunset kt kg aku nie..btol2 dpn umah..huhuh..cntek x?? berlatarbelakangkan sawah..time dh nk maghrib nie..
nie kat tepi pantai kat ngan tanjung dawai..hehehe..
Cantek kan alam ciptaan ALLAH
Antara pantai dan laut..
Latest of me
bestnyerkat sini..pasti rindu...
nie kat jeti tanjung dawai...
pemandangan dr atas pasar kat tanjung dawai
kat sini la kalu nk beli keropok lekor..hehehe
nie kt ngan umah aku time petang
Subhanallah cntek kan kampungku...
k lah smpai sini dl k..jgn lpa comment tau..hehehe..take care sumer..smpai jmpa lg insyaALLAH...salam Sayang tuk korang..Salam..(^_^)
Posted on Thursday, November 06, 2008 by Amir Rayyan and filed under | 0 Comments »