antara 22hb & 23hb

Assalamualaikum semua......
pekabor??hope korang sumer sehat la erk..hehehehe..dh lama jg x post kt sini..windu lak...hmm actually byk yg nk citer tp cam besa la aku dh edit sket2.....hmm lg 3 ari aku nk konvo!!!!!!!!!!!!!!1..yea2222...but a bit sad coz my family cant attend 2 dis greatest and memorable ceremony..huhuhuh..but its ok lah,,,,already make them proud of me....ma,abah i will do the best 4 our family...thanks a lot ma,abah,all my beloved lecturer and also friends.....love all of u....
insyaALLAH x da aral tuk post akan dtg aku akan upload sm pic2 menarik skitar majlis k....paling istimewa tarikh 23hb Nov....tuk yg tahu nie tarikh pe ok la..tp tuk yg belom tahu cari lah sendiri k..heheheh...tp bg aku nie tarikh istimewa aku...
k lah korang..all the best...slmt berkonvo n bercuti pada saper2 yg tgh cuti...hehehe...k take care tau...smpai bertemu lagi....
post akan dtg aku akan citer tntg 21 benda tentang aku......sempena........?heheheh
k sampai bertemu lagi insyaALLAH....salam....(^_^)
Posted on Wednesday, November 19, 2008 by Amir Rayyan and filed under | 0 Comments »