~jalan-jalan kuala lumpur~

Dalam kegelapan berlatarbelakangkan KLCC
Assalamualaikum sumer....
Ari nie aku rajin lak nk post kt blog nie..hehehe..bkn pe byk yg nk dikongsi bersama korang..hahaha..artis,biasa la bila x da show ley la taip blog..hahahaha...hmm smlm aku kuar jenjalan ngan my beloved friends...Asyraful,..hehhehehe..g karoke..hehehe..best gak ar..kt red box the gardens...hehehe..thanks wey....menjadi gak kita nyer plan nk hang out together..hehehehe...pas nie kita plan lg k...hehehe..tuk ko all the best k...dh nk final exam dah member aku tue..hahahaha....
nasi Lemak cam nie la aku mkn..hehehe
balik je mlm td aku kuar lg..kali nie ngan kwn2 sekepala aku lak..izam,epit,&amran...huhuh,..kak ana x dpt join..letey kot...hehehe..pekerja terajin IIC tue..hehehe///rajin ker???..ktorang g mkn...yg aku nie kononnyer nk diet la kan...dh dua ari x mik nasi tp smpai je kt kedai nasi lemak tue..nah 4 bungkus aku mkn..tp nasi lemak dia kecik jer la...hehehe...still diet...pasnie nk mkn OAT lak lah..hahahahaa...ala2 kak Gie..hehehe..sory kak Gie..terlepas lak..hehheheh....
K lah korang jmpa lagi erk..korang take care tau....salam sayang tuk korang sumer....(^_^)
aku ngan amran + Black saga yg slalu aku nek g jenjalan..hehehe
Posted on Friday, October 31, 2008 by Amir Rayyan and filed under | 2 Comments »