~Lambaian Tabir 2009~

Assalamualaikum semua....
Alhamdulillah kita dh melangkah ke tahun 2009..segalanya pasti baru buat kita...insyaALLAH sama2 kita doakan yg terbaik wat kita semua...sejak semalam aku dengar lagu SHila OIAM,ntah lah,,lirik lagu nie cam kena jer ngan pe yg aku alami dan aku rasa..tuk korang aku kongsi kan lirik dgn lagu MEMORI TERCIPTA disini...aku syg kalian semua....terima kasih semua...maaf ya andai ada aku tersalah sepanjang perkenalan ini....
Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka
Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa
Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pon terduga pintunya terbuka
Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa
Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya
Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa
Posted on Friday, January 02, 2009 by Amir Rayyan and filed under | 1 Comments »