~ Bilakan usai tangisan Palestine~

Assalamualaikum & salam sayang wat sumer...
Pekabor ari nie??? aku doakan sumer sehat ye..insyaALLAH...sehari lagi kita akan sambut tahun baru 2009...insyaALLAH kita doakan mg sinar baru serta rahmat keampunan ALLAH iringi langkah kita tuk setahun ini...Alhamdulillah masih diberi peluang untuk kita berada di tahun baru ini...
Sedikit info,mungkin perkara ini bkn baru bahkan sudah hampir 6dekad berlaku...Dua hari lpas kita dikejutkan lagi dgn serangan ganas oleh rejim zionis israel keatas saudara seislam kita di Palestine...Rasa sedih yg amat sgt aku rasai saat mendengar berita itu...aku pasti kesedihan tue bkn shj aku rasai bahkan seluruh umat islam didunia turut sama menangisinya..hmm ntahlah...semakin dibiar semakin menjadi2 pihak rejim membaham rakyat palestine.."Ya ALLAH musnahkanlah israel laknatullah...berilah kemenangan wat islam...ameen..'"..hanya doa yg mampu kami semua titipkan buat semua mujahidin di palestine....kalian insan yg istimewa..merasai sgala keperitan demi sebuah kemerdekaan...mg JANNAH untuk kalian..insyaALLAH...
kadang2 aku terfikir sendiri,bagaimana lah rasanya jika aku berada di palestine..mampukah aku sekuat mereka..melawan menentang puak rejim demi mendapatkan hak..ya ALLAH x mampu rasanya/..saudaraku di palestine..kalian memang istimewa...sedang disini pon aku slalu saja cpt beralah saat diberi sedikit ujian yg berat...Ya ALLAH...bantulah mereka...
Buat semua mari sama2 kita berdoa mg ALLAH memberi kehancuran kpd rejim zionis israel laknatullah dan mengembalikan tanah palestine milik kita semua...insyaALLAH...ayuh kita doa bersama!!!!!!!!!!!!
"Palestine In Our Heart"
Salam sayang dan ucapan doa buat saudara2 di Palestine dan semua.....
Posted on Wednesday, December 31, 2008 by Amir Rayyan and filed under | 0 Comments »