~Satu kepulangan~

with hijazi...a week b4 dia fly g Jepun last year...hehehe
Assalamualaikum & salam sayang semua....
pekabor???aku doakan smua dalam keadaan sehat insyaALLAH.,..hmmm time aku taip entry nie aku kt umah sewa lama aku..hehehe..alhamdulillah dh kembali kt sini..bestnya...hehehhe...time nie jg aku ngah chat ngan bbrpa org member..hehehe..dan tgh chat2 nie aku buzz member baik aku sorang nie...nun jauh di Jepun skrg..hehehe..aku pon text dia...tnyer kabor n sbgainye..pastu dia g tau yg sok dia lik malaysia..cuti sebulan....wah happynyer aku..hehehe...terus wat date ngan dia..hehehe....
hijazi,lama x jmpa..x sabor nk tggu dia balik...aku kenal dia secara x langsung sbnrnya..dlm satu program bbuka posa 3 tahun lpas..hehehe..pastu ktorang btukar num phne..hehehe..pshbtn kami unik sket..melalui hp jer..sms je..tp rapat cam slalu jmpa...Alhmdulillah tue la nama ukhuwah kan...dan kali kedua kami jmpa smggu b4 dia fly g jepun last year...betapa uniknya pshbtn ni kan...dua kali je kami jmpa..tp mmg rapat..hehehe...kami kongsi bln kelahiran yg sama..november..hehehe
x sabor nk jmpa dia nie..hehehe...hijazi..jgn lupa hadiah tau..hehehehehe....
k salam syg semua..
jmpa lg lain entry k....
Posted on Monday, February 09, 2009 by Amir Rayyan and filed under | 0 Comments »