~menyingkap tirai 1429h & 2008~

Assalamualaikum dan salam sayang untuk semua....
Masa masih berbaki kurang seminggu sebelum menginjak masuk ke tahun baru 2009..sudah langsai dan tercapaikah impian spanjang tahun 2008 ini??? 2008 pasti meninggakan sesuatu yg manis,pahit yg menghiris,tawa yg menjadi pengubat dan tangis yg bakal jadi azimat wat kita semua..Setiap tahun kita mengimpikan sesuatu atau lebih mudah dgn bhasa meletakkan sesuatu target untuk dicapai. itulah hidup kita..
Sepanjang tahun 2008,aku melalui pelbagai cabaran dan dugaan yang membuatkan aku lebih matang..ya ALLAH terima kasih atas segala dugaan in...alhamdulillah...segala puji untuk ALLAH yg sentiasa membantu hamba2 NYA.....
Melalui stiap detik spanjang tahun ini, segalanya seperti tidak kena,percaturan yg dibuat selalu tidak tepat dan implikasinya pasti buat aku belajar sesuatu...aku merasainya dan aku sgt pasti kalian melihatnya namun jauh disudut hati aku sebenarnya sudah mahu rebah..terlalu berat rasanya bila menanggung segala beban tetapi aku gagahi jg demi sebuah impian..aku merangkak bangun dan berdiri,sesekali aku cuba berlari yg akhirnya membuat aku tejatuh kembali...aku ulangi mengikut gerak hati dan naluri dan yg pasti aku ingin terus mendaki....
Aku bersorak dalam tangis,,aku ukir senyuman dalam sendu...luarannya begitu namun didasarnya aku keliru.."YA ALLAH,kuatkanlah aku..menempuh hari2 mendatang..Ya ALLAH aku insan yg sgt lemah,permudahkanlah urusan ku dan urusan saudaraku...kukuhkan lah iman kami ya ALLAH.."
Untuk kalian inilah rasa hati ku..lahir dr sanubari...aku bersyukur kerana kalian sentiasa disisi..maaf atas segala susah payah kalian dan aku amat menghargai....
Salam Tahun Baru 1430hijrah dan salam 2009..
Moga urusan kita lebih baik nanti insyaALLAH...
salam sayang untuk semua...
Posted on Wednesday, December 24, 2008 by Amir Rayyan and filed under | 0 Comments »