Ceritera Semalam

Menjunjung Kasih YTM Tengku Puan Pahang
Assalamualaiku dan salam kerinduan wat semua.....

Pekabar semua..harap semuanya berada dalam keadaan sehat insyaALLAH.Dh hampir seminggu aku di Kuala Lumpur..melangsaikan segala urusan..Alhamdulillah berkat doa semua,ALLAH beri petunjuk satu persatu..Sesuatu yg amat istimewa tuk kali nie,aku meraikan kegembiraan berganda..apakah ia??? disini aku akan berceritera...heheheheh

Seperti umum tahu majlis konvokesyen ke 4 IIC telah berlangsung pd 22hb Nov yg lalu dan aku salah seorang graduan yg menerima Skroll Diploma aku..Istimewanya aku dan kawan2 lain dalam kursus yg diambil, Diploma In Islamic Early Childhood Edu memerima skroll kami dr YTM Tengku Puan Pahang,Tengku Hajjah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah. Menjunjung kasih Tengku. Keramahan Tengku terpancar saat baginda dpt bertnya khabar berita diringi gema tepukan di dalam dewan..Sesuatu yg pasti indah dan menjadi kenangan manis dalam kehidupan semua graduasi terlibat. Teringat lagi saat aku melangkah ke arah Tengku,perasaannya bercampur..gementar,gembira semua terisi dalam hati. Semua itu hilang saat Tengku seakan faham kondisi aku,baginda terus menyapa bertnya kabar aku...lembut susun atur katanya..ingt lagi antara bait kata Tengku; " buat apa sekarang??,lpas nie rmai la girls akan minat awak..".. hehehe..aku tersenyum sambil mengucap; "menjunjung kasih Tengku.."...Itulah Tengku Puan Pahang yg aku kenali saat pertama kali bersua.Kenangan manis. Aku pernah mendengar tentang keramah YTM Tengku dan kini aku sendiri merasainya..

Itu ceritera di hari graduasi aku..beralih kehari esoknya 23hb Nov,hari nie memang istimewa untuk aku..heheheh...pada tarikh ini aku dilahirkan tepat jam 12:40 t/ari..dan hari ini genap umurku 21..dh 21 dh umur aku....kalu bg sesetengah org nie la umur kematangan..hehehe..aku nie ntahlah di klasifkasikan matang @ x..hehehe...Mama,terima kasih atas kelahiran ini..".Ya ALLAH limpahkan kasih keampunan wat ibu yg melahirkan aku,wat ayah yg membesarkan aku,wat adik2 aku yg tersayang(angah,achik,tam,intan),wat teman2 seperjuangan di sek ren,Maktab Mahmud,IIC,ACAD,Finance..tak lupa jg wat anak2 didik tercinta di Genius Aulad..Kamu semua kekuatan aku..kita sama melangkah,bergerak seiring,agar menjadi insan.".Terima kasih semua...sayang korang....pada Saper2 yg mendoakan aku,wish aku,belanja aku mkn,kalian aku sgt hargai...titipan doa iringi tiap langkah kita..."Ya Rabb, terima kasih atas perkenalan ini..."
Cukuplah untuk kali ini ya....nantikan entry berepisod seterusnya bertajuk :
" Sepi Angin Ke Kota London"
Salam Sayang buat semua...
Posted on Tuesday, November 25, 2008 by Amir Rayyan and filed under | 5 Comments »